Wednesday 5 December 2012

Putus Asa


hmm..
tiba2 aku rasa aku nak putus asa untuk suka kat Mr.'S' lagi.
kenapa?

sebab:
sejak dia tahu aku suka dia, dia terus menyombong dengan aku.
tapi nak buat macam mana kan.
mungkin sebab dia x suka aku.
so aku ambil keputusan untuk lupakan dia.

tapi..
ada seorang kakak ni nasihatkan aku melalui sehelai kertas.

dia tulis:
"hari ni hari sejarah Juju..sedih lagi menyakitkan apabila cintanya masih tidak berbalas..tidak mengapa!! masih banyak lagi masa untuk si dia mencari cinta itu..hahaha..mungkin si dia maih tercari-cari cinta Juju..x mustahil kan!! haha..Juju x boleh sedih dan putus asa.Juju kena usaha gigih lagi untuk dapatkan cinta si dia..moga cinta Juju terbalas.."

[haha..terima kasih akak atas nasihat tu..
Juju hargai sangat nasihat akak..]

selepas baca nasihat tu aku pun buat keputusan untuk x berputus asa.
aku akan tunggu Mr.'S' tu.. :)



this is her letter.. :)



No comments:

Post a Comment