Saturday 5 January 2013

Best Buddyz Forever..

hohoho..
best buddyz aku ada 2 orang..
girl and boy..

kenapa diorang best buddyz aku..
sebab:
semua masalah aku diorang akan tahu..
well..dah nama pun best buddyz kan..pape masalah cerita la kat diorang..
LOL..

tapi masalah problem nya..
diorang ni sengal..so kami bertiga sangat sengal..

motif:
bila aku cerita masalah kat diorang bukannya diorang nak tenangkan aku..
no way..
what a great buddyz..huhu

especially budak rayyan ni..
aku cerita masalah "tweet2" kat dia..
dia cakap macam ni:
"ee..bodoh ke apa kawan awak tu."
LOL..
heyy Mr.Rayyan..gila ke apa..haha..
but it still comfort me :)
you always on my side..great..


i miss that PUMA..

okay..another buddyz ni..cik lina..
haha..kami kenal dari umur 5 tahun..no one know me better than her..
tapi after form 5 kami terpisah, dia masuk UiTM aku masuk KMJ then UTeM..
hohoho..lama dah tidak jumpa kamu sayang..
dia dah ada pakwe sekarang..okay..dulu aku jeles..
motif:
dah tak dapat nak manja2 dengan dia lagi..huhu..
tapi sekarang dah tak..
sebab aku dah ada Mr.Alif..hehe <3
harap2 cuti nanti dapat hangout dengan kamu makcik..
macam biasa la..tawaf dekat Parit Sulong..
eh..tak nak la..BP Mall..DAEBAK sikit..haha



CHINGU i miss you..

No comments:

Post a Comment