Sunday 6 January 2013

Fashion..Me?..Oh NO!!

Oh My God.....
fashion addicted..me??
what happen to this siput??

sebenarnya aku nervous nak masuk sem 2 nanti..
sebab:
janji tak fikir panjang aku tu lah..
it's make me crazy..
i'm so cra cra crazy..(oops,,ter Teen Top pulak)

okay..dari semalam sampai tadi aku duk melayan youtube je.
video pasal apa ye?..
tutorial..okay..tutorial..!!
bukan tutorial pasal programming or coa ye..
so,pasal apa tu??
makeup, tudung..
okay..girly stuff..

Fatin Najwa with that kind of stuff..
phuihh.. :p
but I'm addicted to that tutorial..
LOL.. :D

nak berubah..it's good for me right..
but..i don't have that kind of things..
emergency..emergency..

ohhh..my best buddyz..
getting help from rayyan..
then he bla,bla,bla and bla..
he really like this..LOL..

okay..cakap dekat dia,aku nak pergi shopping..
apa lagi..dia pun nak ikut la..hehe


p/s : love the wallpaper..hehehe.. :)


okay..dia tak habis2 suruh aku beli tight skinny..
hello rayyan....gila ke apa..
aku ni dah gemuk lah..tak sesuai pakai macam tu..
LOL..

soooooo....
all this make me crazy..

layan lagu Teen Top - Crazy

(tak ada kaitan pun lagu ni dengan post aku..double LOL for me)

p/s : I don't know if I can do it for real or not..huhu :(




No comments:

Post a Comment