Wednesday 9 January 2013

My Little Angels..

huhu..siapakah mereka itu?
mereka..anak saudara aku lah..
hari tu balik tapi disebabkan sakit tak dapat nak main2 ngn diorang..
huhu..
akibatnya:
kena pijak oleh Syahmi and kena sepak oleh Alisha..
siaplah korang nanti..
tunggu lah makcu kamu yang garang ni balik..
hahahaha..

Nur Ismahani, Muhammad Hazmi, Muhammad Syahmi and Nur Alisha..
okay..ada 4 orang..the 5th is on-the-way..hehe

kadang2 tension je dengan perangai diorang..
kalau campur semua dah macam perang dunia ke-3..huhu..
yang menjadi mangsa adalah AKU!!!

kalau diorang tak ada..aku memang boring..
senyap je rumah tu..
mulalah aku menjadi anak tunggal..haha..
tapi..kalau diorang datang rumah..huhu..
mulalah nak bergaduh..
dengan budak2 tu pun aku tak nak mengalah..hahaha..
devil me.. 3:-)

wahhh..rindunya kat my little angels ni :


kalau aku cuti aku mesti jadi babysitter untuk Hani dengan Syahmi..
diorang la paling rapat dengan aku..
si Syahmi ni selalu je tersalah panggil aku..
dia selalu panggil aku "Mummy" sepatutnya "Makcu"..
such a cute mistake my dear bulat..

bila dengar dia panggil aku mummy, deep in my heart :
"wahh..nak kahwin sekarang and nak ada baby.."

gilaaaaaaaaaa....haha..

p/s : Makcu sayang kamu semua.. :)




No comments:

Post a Comment