Sunday 6 January 2013

Final Oh Final..

wahh..aku dah final exam sem 1 sekarang..
macam tak percaya je..
aku rasa macam baru masuk UTeM..

masuk hari ni dah 3 paper aku exam..
so ada 3 paper lagi..huhu..

antara 3 paper yang aku dah exam ni cuma Math je yang okay..
yang lain memang.....phuihh..haha

paper multimedia..
huhu..macam haram je jawab paper tu..
tengok2 soalan je terus blank+blur berkali ganda..
last2 aku merepek+merapu dalam multimedia..
yeahh..terbaik..

paper system development..
yang ni pun best jugak..
tengok soalan terus speechless..
wah....
1 jam baru dapat siapkan soalan DFD dengan ERD..
teruk betul..
tapi..tengah khusyuk jawab tiba2 teringat pasal siput..
nasib baik aku tak tergelak..
LOL
kau memang siput la Fatin Najwa..

so..
study lah untuk paper programming technique, computer organization and architecture dan TITAS..huhu

yang penting..
Mr.Alif Firdaus ni selalu ingatkan aku untuk study..
hehe..
terima kasih..
love you much more <3




No comments:

Post a Comment